    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <542a425d$0$12631$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@g...com>
    <15ewz88d1v4k4$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <4...@g...com>
    <kt7f7znuzm1h$.dlg@myjk.org>
    <8...@g...com>
    <m0ecms$o87$1@node2.news.atman.pl> <d...@m...org>
    <d...@g...com>
    Date: Tue, 30 Sep 2014 21:08:04 +0200

    Tue, 30 Sep 2014 10:30:47 -0700 (PDT), Adam

    > Zajebiscie godne warunki zycia

    Lepsze niż te co ma w schronisku albo włócząc się po ulicach.

    > - byc razonym pradem

    ROTFL

    > za szczekniecie.

    Parafrazując wybitnego poetę grupowego: wiedzialem zawsze ze jestes
    kompletnym zjebem ale nie przypuszczalem ze az takim.

    Pytam po raz kolejny, za jakie SZCZEKNIĘCIE?! Piszemy o UJADANIU.
    Rozumiesz czy jednak za późno zmieniłeś okap na skośny?

    > Idz sie leczyc!

    Sam idź się przewietrzyć.

    > Pozatym belkotales cos o karceniu - karcenie mozna stosowac
    > dla wyjatkowo opornych - najbardziej skuteczna metoda to metoda
    > oparta na szkoleniu pozytywnym - nagradzasz wlasciwe zachowanie,
    > a nie karcisz niewlasciwe.

    Nie chrzań. Do każdego psa trzeba ZAWSZE przyłożyć mniej lub więcej siły.
    Nawet w tym swoim psim przedszkolu sam to zapewne robiłeś poprzez smycz,
    hipokryto. To nie jest człowiek, że można WYTŁUMACZYĆ na parę sposobów, bo
    nuż za którymś razem rozumie co się doń mówi. A i niektórym ludziom nie się
    nie przetłumaczy. Traktowanie psa jak człowieka, co sugerujesz, to
    najgłupsze co można robić.

    Więc wyjaśnij w końcu raz a dobrze jak "wytresować" ujadającego o 3 w nocy
    psa BEZ ZAMYKANIA GO W DOMU (tak jak ty to masz w zwyczaju robić).

    Wychodzisz do niego o 3 w nocy i... co robisz?

    > Przy karceniu conajwyzej spowodujesz ze pies bedzie sie ciebie
    > bal i nic wiecej. To nie ma nic wspolnego z wychowaniem.

    Nie wiem co ci się ubzdurało pod pojęciem karcenia, ale z pewnością
    standardowo zupełnie coś innego niż ja miałem na myśli. Nie, nie miałem na
    myśli bicia psa jak sugerujesz.

    Hint: http://sjp.pwn.pl/szukaj/karci%C4%87.html

    > Wlasnie takie psy najczesciej gryza wlascicieli.

    ROTFL

    > Po raz kolejny - nie znasz sie - nie wypowiadaj sie!

    Narazie to ty się znasz jedynie na swoim kanapowym psie i na niczym więcej.
    Daj swojemu psu WOLNOŚĆ na 3-4 miesiące letnich nocy (nie bój się, nie
    zmarźnie), zobaczymy jaki będziesz wtedy cwany i jaki twój pies po tych
    przebytych przedszkolach się okaże mądry i skory do współpracy.

    --
    Pozdor
    Myjk