    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Myszy
    Date: Tue, 30 Sep 2014 23:04:17 +0200
    <1...@g...com>
    <15ewz88d1v4k4$.dlg@myjk.org>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <195l2s1em32ha$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <m0ecdd$nrt$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <x...@m...org>

    W dniu 2014-09-30 20:44, Myjk pisze:

    > Ty dopuszczasz rażenie prądem tylko za to, że pies chcę sobie wyjść -- i
    > nie widzisz już w tym nic dziwnego, hipokryto.

    To nie hipokryzja tylko dbanie rowniez o wlasna de. Pilnowanie psa zeby
    nie wychodzil poza obreb posesji jest obowiazkiem wlasciciela, chocby po
    to zeby nie zrobil krzywdy komus innemu.

    > Ponieważ schroniska pękają w szwach. Może pies się przybłąkał i wcale go
    > ktoś nie brał tylko sobie zwyczajnie został. I nie, nie ma konieczności
    > wpuszczania takiego psa do domu i poświęcania mu niewiadomo ile czasu.

    Skoro daje mu zrec przez dluzszy czas to pies jest jego. Jak nie ma
    ochoty zajmowac sie psem to niech go nie karmi i zrobi z tym porzadek.

    > Są
    > narzędzia, skuteczne, które ucza same, nieszkodliwe, to się je
    > wykorzystuje. Lepsze takie wychowanie niż zostawienie samopas, albo oddanie
    > psa do schroniska do klatki 1,5m2. Jeśli tego nie pojmujesz, to już nie
    > moja wina.

    Masz racje, ale problem tu przedstawiony to ryczacy nocami pies. Rzecza
    oczywista jest, ze dla psa lepiej jak nie jest w schrnisku, ale jak
    widac dla sasiadow upierdliwy pies juz nie. Wiec albo jestesmy
    odpowiadzialni, albo nie.

    > Tak, ty byś pewnie odrazu uśpił -- po co ma się męczyć.

    Ja np. podrzucane przez debili na osiedle gdzie mieszkam co rok psy
    wysylalem niestety do schroniska. Inaczej mialbym sfore pod domem. Czy
    to dobre rozwiazanie nie wiem, ale nie ja ten swiat tworzylem i
    wszystkim czterolapom dobrze zrobic nie moge.

    Pozdro.. TK