  • Data: 2014-10-01 08:54:09
    Temat: Re: Myszy
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 1 października 2014 08:33:59 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

    > kanapie obok siebie. Więc ponownie pytam, jak dusić takie zachowanie w
    > przypadku psa "ogrodowego" -- zaklinacz psów Adaś jakoś po raz kolejny
    > schował głowę w piasek. :P

    Nie schowal glowe w piasek tylko nie widze sensu odpisywac komus kto uwaza
    obroze za lek na ujadanie psa w nocy. Obroza absolutnie nie do tego sluzy.
    Przeczytaj watek:

    http://www.szkoleniepsow.fora.pl/dlaczego-nie-stosuj
    emy-awersji,39/obroza-elektryczna,3177.html

    To moze zrozumiesz.
    A ja juz rozwiazanie podalem pare razy - isc do behawiorysty, specjalista
    pomoze psu (i wlascicielowi) na 99,99%, z pewnoscia bez uzywania obrozy
    elektrycznej.

    --
    Adam Sz.