    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 1 Oct 2014 02:23:51 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Myszy
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 1 października 2014 10:57:13 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > Malinom ani drzewom IMHO ta siatka nie przeszkadza - korzenie spokojnie
    > to przerosna :)
    To ja wiem ale wtedy łajza będzie wyłaził w malinach i koło drzew. Co prawda to już
    sporo mniejszy problem.
    Ale tak sobie gdybam ze na mój trawnik nawet gdybym na początku już dawał siatę przed
    jego założeniem to koszt pewnie z 500-600zł. Wg mnie nie warto, to już wole przez
    kilka dni jesienią z kretem powojować. Zresztą to podobno nie krety tylko nornice czy
    cos w tym stylu;)

    > Siatka fajna rzecz! A najlepszy sposob na kreta to biegajacy pies (byle bez
    > obrozy elektrycznej
    No co Ty za bzdury piszesz. Jeśli psu szczekać nie wolno to i bieganie lepiej mu
    ograniczyć(kojec, metrowy łańcuch) bo sąsiada wku..i
    > Krety maja doskonaly "sluch" (nie wiem czy to sluch czy jakis inny sposob
    > odbierania bodzcow - drgan) i uciekaja z miejsc gdzie tych drgan jest
    > duzo - a pies biegajac takowe wywoluje. Zaden z moich sasiadow ktorzy maja
    > psy nie ma problemu z kretami. Pare metrow za plotem jednego z moich sasiadow
    > jest wielkie kretowisko - ale tam nie ma psa :-)
    Tu możesz mieć rację. Pisałem wyżej że jak latem hałasuję kosiarką, dzieciaki na
    trampolinie czy w basenie skaczą + pies biega(kurcze ale jakoś tak go wychowałem że
    wściekle nie ujada) to kretów nie widać.
    Jesienią jak spokój na trawniku się robi to krety wyłażą