    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <b...@g...com>
    <as5bvuhyup5p$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <195l2s1em32ha$.dlg@myjk.org>
    <d...@g...com>
    <1xglrmy16mr4i$.dlg@myjk.org> <m0f6bv$jll$1@node2.news.atman.pl>
    <z...@m...org> <m0ge88$pj2$1@node2.news.atman.pl>
    <wgc1g6w5j269$.dlg@myjk.org> <m0gqht$76c$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 1 Oct 2014 14:30:38 +0200

    Wed, 01 Oct 2014 14:03:15 +0200, Maniek4

    > [...]
    > E tam...

    Czyli co?

    > A madry zostawia niech nap..la pol nocy?

    Zakłada obrożę, która krzywdy nie zrobi, a w parę dni go oduczy UJADANIA.

    > Oj niestety nie.

    Nie? To jak w końcu?!

    > Ja lubie swojego psa i wole wiedziec czy sie boi, czy nic mu nie jest i
    > takie tam niezrozumiale zupelnie sprawy.

    Pies chce wyjść, a ty mu stawiasz płot.

    > Straszny z Ciebie wyniosly burak. Wiecznie sie z kims spinasz.

    Pewnie, bo jak się chce normalnie podyskutować, to jeden burak z drugim
    wszystkowiedzącym zacznie manipulować, przeinaczać to co się pisze, trzeba
    wielokrotnie powtarzać proste rzeczy i pytania na które odpowiedź jest na
    wyciądnięcie ręki -- i wychodzi taki oto pasztet.

    > Juz sie nie otrzepuj.

    Będę, bo to nic miłego.

    > Pocaluj sie jeszcze w dupke za poziom dyskusji nie pierwszy zreszta raz.

    Coś w temacie napiszesz konkretnego czy standardowo się wykręcisz
    zmieniając temat przerzucając problem z siebie na mnie?

    Zarzucasz mi brak "czułości", sam jej kompletnie nie posiadając -- zwalając
    to na świat (heh). Jak ci to wykazuje, to się oburzasz jak mała
    dziewczynka...

    > To napisz jeszcze, ze sarny z lasu nie mozesz zaprosic do domu.

    Co ty znowu tam brzęczysz?

    > Co za idiotyzm wyszukiwac skrajne przypadki.

    Ty masz psy NAUCZONE i PRZYZWYCZAJONE do pobytu w domu na noc. To nie jest
    żaden argument, zwłaszcza za tym, że to ich NATURALNE zachowanie i że tego
    SAME chcą. To wyuczone przez CIEBIE zachowanie! Pojmij to w końcu. Nie
    dałeś psu żadnego wyboru, wyuczyłeś go wymaganego przez SIEBIE zachowania.

    --
    Pozdor Myjk