    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Myszy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <m0ecdd$nrt$1@node2.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <2...@g...com>
    <x...@m...org> <m0f5sa$j3f$1@node2.news.atman.pl>
    <q...@m...org> <m0gcv9$o8f$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m0gnpl$4em$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@m...org> <m0gukk$blk$1@node2.news.atman.pl>
    <qxztg3b58xsd$.dlg@myjk.org> <m0hq9u$89c$1@node2.news.atman.pl>
    <1btqatvbwuynd$.dlg@myjk.org>
    <a...@g...com>
    <s5x5y046yedl$.dlg@myjk.org>
    <e...@g...com>
    <1...@m...org>
    <a...@g...com>
    Date: Thu, 2 Oct 2014 11:48:28 +0200

    Thu, 2 Oct 2014 02:35:25 -0700 (PDT), Adam

    > Teraz to ja napisze: ROTFL :)

    Czyli się nie myliłem i jednak jesteś głupszy u bardziej oporny niż
    ujadający PIES.

    > Wiesz czym jest szarpniecie smycza przyczepiona
    > do wygodnej skorzanej obrozy? Wlasnie tym co ok
    > reslales wczesniej jako "co suka robi z mlodymi"

    Dokładnie. Jest użyciem SIŁY.

    > - to jedyne mozliwe do zastosowania, nie szkodzace w
    > najmniejszym stopniu psu uzycie "sily".

    Hipokryto, ty też używasz SIŁY!

    > Jezeli dla ciebie jest to tozsame z waleniem psa pradem,

    Jest tożssame, a nawet jest delikatniejszą odmianą. I nie wyolbrzymiaj
    ponownie problemu tam gdzie go nie ma. Nie ma żadnego WALENIA PRĄDEM. Jak
    nie wierzysz, to sprawdź na sobie. Ta korekta impulsem jest dużo słabsza
    niż elektryczne pasy do treningu mięśni u ludzi.

    > czy "sprowadzeniem sila do parteru"

    Wskaż kłamco i manipulancie gdzie napisałem
    "sprowadzeniem SIŁĄ do parteru".

    > to nie mam wiecej pytan :)

    Boś tępy jak but.

    --