  • Data: 2016-01-26 10:01:01
    Temat: Re: NTG Do Adama Sz.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-25 o 15:19, Adam Sz. pisze:

    > Tak dopytuje mocno, bo Ty przeciez mieszkasz na drugim koncu Polski, nie?

    Na wschod od tzw. Stolycy.

    > I jest dla mnie rzecza niewiarygodna, ze Ty specjalnie z drugiego konca
    > Polski chcesz przyjechac do Wisly zeby pojezdzic na nartach????? :-)

    Bllizej nie ma gor. :-)
    Ludzie w Alpy jezdza i nie widza problemu.

    > Czy po prostu jedziesz gdzies indziej, a tylko jeden dzien chcesz odskoczyc
    > i poszusowac? Mowie Ci - jedz do Bialki i nawet nie mysl o Wisle. To jest
    > przereklamowana wiocha :-)

    Jade na narty. To jest glowny cel.
    W Wisle bylem nie raz tylko latem. Zima nie mam pojecia jak tam jest.
    Mowisz Bialka? Moze masz racje, ale tam nikogo nie znam. W Wisle mam
    niedroga kwatere a w Bialce nie mam pojecia gdzie szukac i czy
    oczywiscie beda jakies wolne miejsca. Piec osob zakwaterowac tez bywa
    problem.
    Pogoda w przyszlym tygodniu ma sie mocno popieprzyc. Nie ma sensu jechac
    i moknac na stoku do tego na wietrze. Pojade chyba tydzien pozniej. Ma
    byc znacznie lepiej.
    Daj namiary na jakies kwatery w Bialce jak masz. Podzwonie, popytam.

    Pozdro.. TK