  • Data: 2015-06-17 15:06:44
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-17 o 12:14, Budyń pisze:
    > ja nie twierdze ze karta ma sens tylko ze wsparcie ma sens.
    > Zamiast tworzyc kolejne instytucje doobsługi kart wypłaćmy na kazde dziecko 500zł
    miesiecznie (od 3 dziecka w rodzinie). Wtedy rodzina wyda na co chce tą kase bez
    łaski muzeów.
    > A taka kasa byłaby realnym wsparciem i rzeczywista zachętą do zrobienia trzeciego
    dziecka...
    Sęk w tym, że dawcom jak widać zależy, żeby kasa poszła chociaż w części
    na dzieci. W normalnych społeczeństwach (są takie?) pewnie można by
    zastosować takie rozdawnictwo i założyć, że promil przepije. U nas nie
    byłby to zapewne promil.

    Maciek