  • Data: 2015-06-17 15:14:36
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 czerwca 2015 15:06:52 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Sęk w tym, że dawcom jak widać zależy, żeby kasa poszła chociaż w części
    > na dzieci. W normalnych społeczeństwach (są takie?) pewnie można by
    > zastosować takie rozdawnictwo i założyć, że promil przepije. U nas nie
    > byłby to zapewne promil.

    moze w waszych okolicach 3 dzieci to patologia - ale ja w okolicy nie znam nikogo z 3
    dzieci z cieniem patologii. Ja mam 3kę, kilku znajomych też - pijaków nie
    stwierdzono.
    Ale nawet gdyby - dziecko pijaka bedzie za 20lat pracownikiem utrzymujacą swoja porce
    emeryta. Wy sie nie martwcie na co rodzina wyda te kase, martwcie sie kto was utrzyma
    za paredziesiat lat.

    b.