    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: NTG - Jednak eldorado
    Date: Mon, 22 Jun 2015 12:39:06 +0200
    <0...@g...com>
    <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    <mlvb1f$eoi$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <a...@g...com>
    <mm0nbm$p4k$1@node2.news.atman.pl>
    <5583eb0a$0$8387$65785112@news.neostrada.pl>
    <mm8iik$gos$1@node2.news.atman.pl>
    <5...@g...com>

    dyskusyjnych:5573192b-675b-434c-bdec-41688116cd45@go
    oglegroups.com...

    > Dotacjami? :-) A te dotacje skad sie biora? Najpierw sie zabiera
    > przedsiebiorcy 100 pln, zeby potem mu laskawie oddac 50. To nie ma sensu
    > i to jest bledne kolo. Panstwo *nie ma swoich pieniedzy*, wiec nie moze
    > nikogo dotowac, nie zabierajac komus innemu.

    Ja to rozumiem dlatego zadałem pytanie "czy chcemy" bo to że to jest
    klasyczny "Janosik" - zabieramy tym co sobie dobrze radzą a dajemy tym co
    sobie nie radzą to wiem.

    Tyle że jak tu od lat podają najprostsze możliwe rozwiązanie to mnie tu
    linczują - a to rozwiązanie to mobilność. Tak powstały stany zjednoczone -
    ludzie szli za pracą a nie praca przychodziła do ludzi.
    Skoro są miejsca gdzie praca jest a ludzi brak i są takie gdzie pracy brak a
    ludzi są to szybko powinno dojść do równowagi - tyle teoria. Ale prawda jest
    taka że tam wcale nie ma takiego bezrobocia tylko po prostu ludzie pracują
    na czarno, albo wyjazdowo.

    Pozdrawiam
    Ergie