  • Data: 2015-06-22 15:57:41
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:61bb4d36-e176-4408-866b-907142e9fe67@go
    oglegroups.com...

    > Fajnie jak o mobilności w szukaniu pracy dyskutuje się na grupie
    > budujących lub posiadających domy. Dyskutują i radzą ludzie którzy na
    > własne życzenie przybili sobie jaja do krzesła.

    Ale wiesz że można najpierw znaleźć pracę a dopiero później wybudować dom
    czy kupić mieszkanie?
    Wiesz też że to jest grupa "budowanie" a nie "kupiłem i przepłaciłem i
    przegrałem życie"?

    Jak się _samemu_ buduje dom to nie ma siły jego wartość musi być wyższa niż
    włożona kasa (bo dochodzi praca rąk własnych) więc i przywiązanie do ziemi
    żadne - bo w każdej chwili można dom sprzedać i przenieść się gdzie indziej.

    Co więcej mało kto dziś buduje z myślą że to będzie dla jego wnuków. Dom
    jest na teraz - inny dom jest potrzebny jak się ma 30 lat i czwórkę dzieci a
    inny jak się ma 70 lat i spokojna starość.

    Pozdrawiam
    Ergie