  • Data: 2015-06-23 12:20:57
    Temat: Re: NTG - Jednak eldorado
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-06-23 o 12:04, Ergie pisze:
    > Jak mam do wyboru Kukiza o którym niewiele wiem i Kaczyńskiego o którym
    > wiem że nie jest patriotą to prędzej zagłosuję na Kukiza niż na
    > Kaczyńskiego - proste. A może pojawi się jeszcze ktoś...

    Kukiz to dla mnie osobiście też tylko krzykacz bez konkretów i
    sensownego programu. Dla mnie niestety bardzo podobny do Kaczyńskiego
    lub nawet gorzej - bo PiS to przynajmniej ma swoje stałe postulaty w
    miarę, a Kukiz to tylko krzyczy, że wszystko jest źle, ale sam nie ma
    żadnych realnych propozycji. Do tego w wielu aspektach światopoglądowych
    jesteśmy zdecydowanie po innych stronach barykady.
    Ostatecznie przyjdzie mi chyba głosować na Petru. Gość przynajmniej coś
    osiągnął, a i lekko wspierającego ich Balcerowicza zawsze szanowałem.

    Pzdr

    --
    /__/_* /