  • Data: 2017-09-04 16:01:04
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-09-04 o 14:57, Pete pisze:

    > Zdaje się, że huawei ma takie samie problemy z GPS-em jak Mediatek.
    > To forum do problemów w Huawei P9 - to prawie to samo co Honor 8.
    > https://forum.xda-developers.com/p9/help/gps-problem
    -t3454189

    > Spróbuj zmienić telefon na coś lepszego (czyli Snapdragon). I potem
    > zobacz różnicę.

    Xperia Z2 zglaszala te same problemy. Niestety zostala rozdeptana, wiec
    bedzie okazja niedlugo potestowac najnowszego Snapdragona.
    Kzyho opisuje podobne problemy. Niech napisze z jakiego korzysta.

    > Coż, od kiedy gugiel zamknął mapeditora, to bieda z szybką aktualizacją
    > map. Jak nikt nie dodał nowego fragmentu, że jest otwarty, to GM go nie
    > uwzględnia.

    Moze byc. Kolejny minus.
    Zobacz jak to wyglada na mapie googla. Niby wszystko normalnie. Dwie
    jezdnie, zadnych robot drogowych a jakby jej nie bylo.

    Pozdro.. TK