  • Data: 2017-10-01 22:20:55
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 października 2017 21:58:41 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:
> [...]
    sobie mysle ze bedziemy przełom wieków miło wspominac - nowe programy są coraz
    bardziej wkurzające.

    przeciez żadnej nowej wartosci w oprogramowaniu nie ma. Do d... z takim postępem.

> [...]
    > wypierdzistych cos tam. Z kompami problemu nie ma, ale w telefonie
    > jeszcze nie tak dawno temu 16 GB bylo, ze hoho. Starczalo na zdjecia,
    > filmy, muze i dzialajace z grubsza tak samo aplikacje (pomijajac jakies
    > filmy 4K z milionem klatek na sekunde). A nie dalej jak na poczatku roku
    > moja Z2, ktora uzywalem przeszlo dwa lata, zaczela zglaszac problem
    > pelnej pamieci. Dla przykladu stara Lumia 800, ktora MS porzucil z
    > aktualizacjami ma ciagle w chu wolnej pamieci z analogicznej pojemnosci.
    > W nowych telefonach mamy 64 GB, ale to chyba tez radosc nie na dlugo.

    spisek korporacji jest taki zeby nas tak wkurwic zebysmy sie zgodzili placic
    abonament za softłer i hardłer nieupierdliwy, takie tam premium.
    A jak juz wejdziemy w premium to i tak wcisną tam reklamy i inny shit :/

    b.