  • Data: 2017-10-02 13:55:23
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kilka razy do roku jeżdżę w różne miejsca europy. Oczywiście bez GPS nie dałbym rady
    poruszać się po miastach. Trasa (autostrada) to nie problem ale miasta to katastrofa.
    Po początkowych doświadczeniach kiedy to do Hiszpanii GPS poprowadził mnie przez
    Czechy, Austrię i Szwajcarię inaczej planuję. Przed każdą podróżą w Googlach
    sprawdzam trasę i rozpisuję sobie główne drogi. Łącznie z tymi lokalnymi. Szczegolnie
    skrzyżowania i zjazdy dobrze rozpracowuję. W ten sposób mam wszystko policzone
    łącznie z czasem przejazdów. GPS służy mi ty;lko do korekty. Używam wszystkich w
    trasie Google, Automapa, i samochodowy. Oczywiście każdy inaczej pokazuje.
    Kadar