  • Data: 2018-03-28 18:45:18
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .03.2018 o 10:44 maniek4 <r...@a...tyb> pisze:

    > My to mozemy sobie tylko gdybac...
    > Ale, otrucie polonem Litwinienki, zajecie Krymu przez nierosjan,
    > zestrzelenie samolotu nad Ukraina, zmniejszanie cisnienia w gazociagach
    > z powodow rzekomych awarii w konkretnych sytuacjach itp., nie sprzyja
    > twierdzeniom, ze to nie Rosja a jedynie prowokacja. Prawde mowiac nie
    > pamietam przypadku w ktorym do czegokolwiek by sie przyznali. Z Katyniem
    > wlacznie.
    > Z drugiej strony od lat dziwi mnie naiwnosc wladz UK. Niedlugo caly
    > Londyn bedzie rosyjski i nikomu to nie przeszkadza.
    >
    > Pozdro.. TK

    Rosjanie najwięcej na tym zamachu tracą, z której strony by na to nie
    patrzeć - nic się kupy nie trzyma. Rosja tak jak USA to mocarstwo, które
    każdymi dostępnymi środkami (głownie trzyliterowe agencje: CIA, FSB, NSA
    itp) dbają o swoje interesy - prowokacje, zamachy, zdrady, przewroty,
    obalanie "nie demokratycznych rządów", pucze to dla nich chleb powszedni.
    Prawdy dowiemy się za 50 lat (jak odtajnią parę km akt w archiwach) lub
    wcale.
    Ten zamach pokazał za to jedno - totalne amatorstwo naszego rządu i
    zachowania godne uczniaka ze szkoły.

    TG