  • Data: 2010-02-28 02:48:02
    Temat: Re: NTG ale warto wiedziec
    Od: "p47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomości
    news:hmc5rm$2sl$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A po co?
    > Sa miliony dyskusji i we wszystkich mam cos uzasadniac?

    (...ciach...)

    Albo rżniesz głupa, albo ... nie musisz go rżnąć;-)
    Czy to tak trudno zrozumiec, że wypadałoby uzasadnic swoje stanowisko w
    takich tylko dyskusjach , w których kwestionujesz, poddajesz w wątpliwość
    tezy podane przez kogo innego. Wypadałoby, bo w przeciwnym wypadku uznają
    cię za takiego, co paple, co mu slina na język przyniesie..

    > Na takiej, ze sluchalem audycji radiowej w ktorej prezentowali sie
    > specjalisci w tych dziedzinach i mowili co innego. Poza tym nigdzie nie
    > napisalem, ze akurat ten autor dokladnie to zmyslil. Napisalem nawet, ze
    > tak naprawde nie wiem jak jest, bo dzis bywa roznie. Grunt, ze Wy wiecie
    > bo ktos cos napisal. Rewelacja.

    A ty wiesz, bo coś , gdzieś słyszałeś ;-)) A co, kogo i kiedy konkretnie to
    już twoja sciśle strzezona tajemnica..
    Zgoda, -rewelacja!!!

    ;-))

    > Drobna o tyle, ze pierwszy raz slysze, ze maja zostac wlascicielami. Z
    > tego co mowia oficjalne zrodla to dopiero wydano jakies tam koncesje a nie
    > akty wlasnosci.

    > No to ile w koncu, bo nie wiem do czego mam sie odniesc.

    > Tak. Pisalem juz drugi raz o audycji radiowej z ktorej w ogole
    > dowiedzialem sie o gazie lupkowym w takich ilosciach w Polsce.

    > 1% powiadasz? Skad to wiesz?

    > No to gdzie ta nadciagajaca rewolucja, bo jakos reszta swiata arabskiego
    > srednie ma znaczenie w tej dyskusji.

    Jak zwykle pewnośc wypowiadanych opinii jest proporcjonalna do
    ignorancji1;-))

    Pomijając już oczywisty dla każdego myslącego fakt, że akurat w sprawach
    złóz gazu i ropy sytuacja w świecie arabskim ma istotne znaczenie to złóża
    należą do własciciela terenu choćby w USA. Na marginesie zauważę znów, że
    żeby to wiedziec nie trzeba być prawnikiem. Wystarczy wykształcenie na
    poziomie gimnazjalnym;-)) A dlaczego wystarczy podejrzewam pozostanie dla
    ciebie zagadką;-))

    > Skarb panstwa jak pamietam ze studiow to nie jest osoba prywatna.

    > Nie rob sobie jaj, gdzie Ty widzisz fakty? Napisany gniot bez zadnych
    > zrodel ma byc wiarygodny? Piszac byle referat na studiach tzeba podawac
    > zrodla a tu mam sie odnosic do czego? Po kiego np. w pracy magisterskiej
    > trzeba co kolwiek udowadniac skoro mozna by postawic wylacznie teze? Tak
    > to jest, najpierw teza potem dowod. Ty chcesz zebym udowadnial dla czego
    > nie zgadzam sie z czyjas teza? Wybacz na takim poziomie to mi sie nawet
    > pisac nie chce.

    Słusznie, nie widzę celowości kontynuowania dyskusji z ignorantem, jak to
    wykazałem.
    twoja opinia jest zatem dla mnie obojętna.
    Inni czytelnicy ocenią poziom argumentów autora wątku, a także poziomu
    przeciwstawiających mu się twoich oraz pozostałych bęcwałów/manipulatorów.

    > No to jestes becwalem, bo to nie temat na te grupe. :-)

    Hiostoria ludzkości mało zna przypadków, gdy istotna technologia długo
    pozostawała własnością jednej tylko firmy.

    p47