  • Data: 2016-12-14 16:57:20
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 14 grudnia 2016 15:34:31 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > aha. SKOKi sobie wydrukowały.

    SKOKi przyjmują depozyty i pożyczają te pieniądze więc zarabiają. Ok niektore
    przynoszą straty, jednak w tym roku wg KNF 22 SKOKi przyniosły zyski.
    Pewnie nawet te które przynosiły starty należne składki do BFG wpłacały. No chyba ze
    nie wpłacały, nie znalazłem takiej informacji

    > <http://kulisy24.com/gospodarka/bankowy-fundusz-gwar
    ancyjny-bez-srodkow-na-ratowanie-polskich-bankow>

    Czytałeś co podlinkowałeś?
    Przeczytaj jednak.
    O taki fragment tam np jest:
     "...Obecna sytuacja finansowa BFG jest wynikiem zaniedbań poprzedniego rządu.
    Koalicja PO-PSL zwlekała ze zwiększeniem obowiązkowej składki uiszczanej przez banki
    na rzecz Funduszu. Pomimo zapewnień Donalda Tuska i Jacka Rostowskiego nie
    zabezpieczono odpowiedniej kwoty gwarantującej w minimalnym stopniu bezpieczeństwo
    polskich depozytów. Zawarta w projekcie nowej ustawy, propozycja zwiększenia jej
    spotkała się ze stanowczym sprzeciwem ZBP...."
    "

    > tyle, że SK wpłacał tyle ile powinien. SKOKi nie.

    Dawaj linka poczytamy.

    > owszem podatnicy bo trzeba pilnie dofinansować BFG

    Jeśli BFG zabraknie środków na wypłatę to taka sytuacja może nastąpić. Ale póki co
    jeszcze podatnicy z podatków nie dołożyli

    > czy Ty w ogóle czytasz na co odpowiadasz? To Ci pomogę. "do podwójnej
    > wysokości wpłaconych udziałów"
    > To właśnie te pieniądze są wkładem do spółdzielni.
    Nie. Udziały to udziały a depozyty to depozyty
    Doczytaj może czy depozyty to to samo co udziały