  • Data: 2016-12-14 18:01:01
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bogactwo przede wszystkim bierze sie z wyzyskiwania innych.Tak ze nie pierdol jacy
    bogaci sa biedni bo duze podatki placa.

    No tak, każdy bogatszy to złodziej i oszust. I dopóki są idioci myślący
    tak jak ty, to lepiej w tym kraju nie będzie.
    Bo twojemu móżdżkowi ciężko pojąć, że ktoś mógł ciężej pracować od innych.
    Sam zaczynałem od zera, własnymi rękami i pracą osiągnąłem to co mam
    teraz - wielu zaczynało razem ze mną, tylko mi się udało (w sensie
    takim, że przetrwałem) - mimo że bogaty nie jestem, to można powiedzieć,
    że jestem powyżej średniej zarobków. Znam wiele osób, które swoją ciężką
    pracą do czegoś doszły i mają teraz duże firmy, a przez idiotów nazywani
    są wyzyskiwaczami.
    Nie będzie mnie tu jakiś kogutek obrażał bo sam woli się opierdalać i
    czekać aż mu państwo da na prąd albo na dziecko.

    Łukasz