  • Data: 2016-12-14 19:12:05
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie kazdy, ci co w lotto wygraja to farciarze. Jak zarabiasz troche wiecej niz jakas
    srednia to nie jestes bogaty tylko chwilowo przestales byc czyims niewolnikiem
    najnizszej kategorii. Markety przewidujac co sie zaraz stanie na rynku pracy podnosza
    wynagrodzenia. Napisali na onanecie ze najnizsza stawka w Ikei to 20 zlotych na
    godzine brutto. Podwyzka nie ma nic wspolnego z obrotami sklepow bo ta jest mniej
    wiecej stala. To jak do tej pory placili mniej to ruchali ludzi czy nie ruchali. Obok
    mnie sklepik spozywczy. Z 40m2 powierzchni do sprzedazy. Wiele lat ten sklepik jest.
    Wlascicielka co dwa lata nowy samochod sobie kupowala, dom, zbudowala. Pania ktora
    wiele lat pracowala w tym sklepiku z pol roku temu spotkalem w lidlu. Od slowa do
    slowa zaczela sie rozmowa. Mowi ze pracuje w lidlu bo jej placa 30% wiecej i sie
    mniej narobi. To dymala ja wlascicielka sklepu czy nie dymala? Teraz w markecie tez
    ja dymaja ale troche mniej. Jazda zacznie sie od nowego roku. Minimalna stawka 13
    zlotych. Ci co w ochronie za 3 zlote na godzine pracuja jeszcze nie wierza ze tyle
    dostana. Nie sa sobie tego w stanie wyobrazic. Wyjada do innych panstw od nas
    Ukraincy a dla nastepnych staniemy sie krajem tranzytowym. Zbiednieja zaraz bogaci,
    oj zbiednieja. I problem z wysokimi podatkamim przestanie byc dla nich zmartwieniem.