  • Data: 2014-08-24 00:35:09
    Temat: Re: Na wypadek wojny...
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:d61b4ff5-3b7b-4998-9742-61336c37365b@googlegrou
    ps.com...

    > Rosjanie wiedzą że stracą Ukrainę jako bufor.

    Mnie się wydaje, że Ukrainę rozerwą. Zrobią tak, że nie będzie Ukrainy od od
    Krymu w górę. Połączą tam cały wschód i oderwą go. A później Naddniestrze i
    odetną Ukrainę od morza. Ale to drugie nie teraz. Na wschodzie jest taka
    niechęć do Kijowa, że trudno będzie Kijowowi sprawować władzę. Jak nie
    oderwą teraz to będzie powstanie. Jak w Iraku w 2003/4. Będą zabijać
    sprawujących władzę.W końcu ich wypędzą. To jest moje zdanie.Myślę, że nie
    utrzymają wschodu. No a w Kijowie wezmą się za łby jak poprzednio. Ukraina
    jest w rozsypce moralnej. Korupcja i syf. Trzeba przyjąć ustawy i wymienić z
    milion ludzi na stanowiskach, zrobić lustrację, posprzątać. Będzie wojna
    domowa.