  • Data: 2014-08-24 01:10:11
    Temat: Re: Na wypadek wojny...
    Od: "kiki" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <k...@g...com> wrote in message
    news:6124ffee-ff6e-4d2e-a839-1d4f8b62bdbe@googlegrou
    ps.com...

    >. O ile USA i Europa pozwala żeby mechanizm ludobójstwa działał w krajach
    >arabskich i Afryce, bo jest to nam na rękę. To w Europie zrobią wszystko
    >żeby sytuację wyhamować. ja w to wierzę.

    No właśnie. Czym się Araby więcej leją tym lepiej. Będą słabsi, nie będą się
    uczyć i pozostaną trzecim światem z zasobami, których sami nie wydobędą :-)
    Co do Ukrainy to mam mieszane uczucia. Twoja argumentacja ma sens, będą
    czystki gdy wygra Kijów ale nam, politycznie będzie to na rękę :-)

    W ogóle nic nie słychać co na Krymie? Czy już mieszkańcy Krymu upajają się
    wyzwoleniem i są zadowoleni? Coś cisza zapadła jakby była blokada
    informacyjna.