  • Data: 2012-01-29 17:46:24
    Temat: Re: Na zewnątrz -16stC, kominek grzeje i potwierdziło się...
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jg38ru$89$1@inews.gazeta.pl...
    > U mnie szyba nawet jak się zasmoli, to za kilka godzin już jest znowu
    > przeźroczysta...
    > Piroliza się to nazywa, czy jak...? :-)))

    Ja też mam pirolityczną szybę ale musiałbym mocno nachajcować aby to zaczęło
    działać i się samooczyszczać.
    Owszem, nie ma tak źle ale póki co czyszczę ją codziennie. Dobrze schodzi
    zwykłym proszkiem do prania na myjce do naczyń.
    Gdybyb przytrzymał ją tak ze 3 dni to przypieka tak miejscami że sporo bym
    musiał pucować ta myjką a tak to co dzień trwa to jakies 3 minuty takie
    wyczyszczenie i przetarcie do sucha ręcznikiem papierowym.

    Marek