  • Data: 2014-02-19 17:22:34
    Temat: Re: Nie daj się oszustom!
    Od: adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Moze i stary, ale jak widać jary - procedura trwa w najlepsze, nękają mnie
    > wciaż różni tacy.

    W ogóle to warto się podniecać Telepolską? Fakt - stosuje nieczyste
    zagrywki, ale ile jest przypadków o wiele poważniejszych, np
    niedozwolone klauzule w bankach, znikające pieniądze w Aegon, komornik
    ściągający niewinnej kobiecie parędziesiąt tysięcy z konta, przejęcia
    bankowe itd. A wszystko to w majestacie prawa i w instytucjach zaufania
    publicznego. Telepolska przy tym to pikuś.