  • Data: 2010-09-14 06:24:56
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14-09-2010 07:51, Tomek C rzecze:

    > Po przeglądnięciu neta zawęziłem wybór do tych modeli:
    > EINHELL BH-G 726
    > EURO-TECH EH620E

    Tego mam :-) Kupiony właśnie w celu okazjonalnego
    używania. Na razie działa, używałem kilkanaście razy-
    dziury w betonie wiercił rzetelnie...

    Miał jakąś tam gwarancję, poza tym zostaje jeszcze
    niezgodność z umową. Części zamiennych nie miałem
    jeszcze okazji szukać.

    --
    Dominik (& kąpany)