  • Data: 2010-09-14 10:03:33
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: "nuclear2001" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
    news:p7j247fmaq5n.dlg@tomciu.net.invalid...
    > Witam
    >
    > Potrzebuję zakupić jakąś niedrogą młotowiertarkę w cenie do 200 zł.
    > Wiem, że zaraz mi powiecie, że za tyle to można waciki kupić a nie
    > młotowiertarkę ;), ale kupowanie czegoś droższego dla wywiercenia
    > kilkudziesięciu dziur w ciągu roku mija się z celem.
    >
    > Po przeglądnięciu neta zawęziłem wybór do tych modeli:
    > EINHELL BH-G 726
    > EURO-TECH EH620E
    > EURO-TECH EH26
    >
    > Einhell kusi mnie 2 letnią gwarancją i ma realną moc jak na tej klasy
> [...]

    ja w tym przedziale cenowym kupiłem młotowiertarke fallon-tech 2603 i uwazam
    ze to był dobry zakup. od 2 lat ją regularnie zużywam, łącznie z
    przerobieniem 2 ton żelbetu na gruz, dziury w betonie wierci szybko, mocy
    obrotowej ma wystarczająco żeby obdłuzyć mieszadło 120mm. jako ciekawostke
    dodam ze raz zapomniałem wyłaczyć udar przy wierceniu w pustaku ceramicznym
    to po właczeniu wybiło dziurę wielkosci pięści ;P

    no a co do wad:
    kabel sie przetarł bo pół roku, po wymianie na nowy (zero komplikacji)
    problem znikł
    dość ciężka i toporna (z drugiej strony przy kuciu to zaleta)
    uchwyt boczny dość delikatny, tylko patrzę kiedy odpadnie.

    na razie (odpukać) problemów z samym mechanizmem nie miałem.