  • Data: 2010-09-14 06:58:14
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek C" <a...@...sigu.> napisał w wiadomości
    news:p7j247fmaq5n.dlg@tomciu.net.invalid...
    > Witam
    >
    > Potrzebuję zakupić jakąś niedrogą młotowiertarkę w cenie do 200 zł.
    kupuj najtańszą z gwarancją
    ja kupiłem na początku budowy na allegro za coś koło 150pln niestety z
    gwarancją na 10 dni
    obstukała mi całą budowę (elektryka w bruzdach - poszło 4km kabla)
    niestety pod koniec się zepsuła (dosłownie na ostatniej bruździe)
    kupiłem identycznie wyglądającą, ale prawie 2x słabszą, w markecie z
    gwarancją na 24 miesiące :)

    co do sprzętu einhela mam coś koło 10szt najróżniejszych i jestem zadowolony