  • Data: 2010-09-14 10:58:20
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: " g-jaro" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek C <a...@...sigu.> napisał(a):

    > Witam
    >
    > Potrzebuję zakupić jakąś niedrogą młotowiertarkę w cenie do 200 zł.

    Czyli bierz obojętne którą.

    Ja po latach amatorskich wierceń i kuć (okazyjne remonty w mieszkaniu)
    skłaniam się ku tezie, ze wiercisz/kujesz wiertłem/dłutem, czyli końcówką, a
    wiertarka/młotek daje tylko napęd.

    Komplet widii do przeciętnego mieszkania to fi 6/8/10 mm. Za w miarę dobre
    zapłacisz 300 zł za kpl. i zapominasz na lata. W dodatku łatwiej to ogarnąć,
    zadbać niż nad 30 "noname" kupionymi za grosze.

    A co do napędu ?
    -jeśli czeka Cię jeden intensywny remont planowany na 10 dni, bierz co
    najtansze i zajedź w ciągu remontu (lub jeśli wytrzyma to zdało egzamin)
    -jeśli ma leżec na półce od okazji do okazji, to też brać obojętnie co w
    wybranym zakresie cenowym i starać sie używać intensywnie w okresie gwarancji
    (choćby i pożyczyć ojcu, bratu, teściowi, koledze). Jak sie ma zepsuć to
    lepiej w okresie gwarancji.

    Łatwość korzystania z gwarancji implikuje raczej zakupy w marketach bo
    narzedzia zakupione w necie może byc ciężko z gwarancją.

    Powyższe ma zastosowanie i do kątówek, wyrzynarek, pił itp.

    Pozdrawiam,
    g-jaro