  • Data: 2010-09-14 10:56:04
    Temat: Re: Niedroga młotowierka dla amatora
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Wrz, 08:27, "marko1a" <m...@l...de> wrote:
    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > No to mnie rozjechałeś. DeWalta porównywać do Einhela :)

    To ja Cie jeszcze przewalcuje ;) Einhell BT-RH 920 - niebieski.
    Mlotowiertarka ok 2,5 - 3J. Przezyl cala budowe. Kulem nim takie
    rzeczy ze sie dzisiaj za glowe lapie czemu nie wypozyczylem wiekszego
    sprzetu tylko dziubalem nim godzinami otwory w betonach (w stropach,
    scianach w piwnicy, na parterze, podkuwalem "balkonik" i inne cuda).
    Cala instalacja elektryczna i sieciowa (w sumie ze 2km kabla - otwory
    co 30cm, bardzo duzo w betonie, w sumie kilkaset sztuk). Ba, mam do
    niej nawet wiertlo 32mm (tak tak) ktore ciezko utrzymac w poziomie bo
    jest takie ciezkie i pewnie borkop tej wiertarki cierpiiii.. Ale
    kilkanascie dziur tym wiertlem zrobilem. Najwieksza ostatnio - przez
    sciane z bloczka betonowego 38cm.. Wiercilem, kulem, mieszalem. Czasem
    tak intensywnie ze smar w borkopie z ciepla robil sie rzadki, wyplywal
    i chlapal po wszystkim dookola :) Kupilem ja w grudniu 2007 za 350
    pln. W miedzyczasie zuzylem 5 par szczotek.

    Niedawno wymienilem szczotki i przy jakims kuciu szczotki zuzyly sie
    blyskawicznie - po godzinie roboty. Kupilem inne, probowalem wlozyc,
    rozwalilem szczotkotrzymacz i ogolnie cos mi te szczotki nie pasowaly
    i maszyna nie bardzo chciala chodzic :) Rzucilem ja w kat z mysla, ze
    swoje juz przepracowala i czas sie pozegnac i kupilem DeWalta -
    D25013K. Zaplacilem ~700 pln (teraz widze sa juz po 500 pln). Po paru
    godzinach roboty (moze 1/50 tego co przerobil einhell) padl silnik.
    Myslalem, ze to szczotki ale nie.. Szczotki sa OK, a na wirniku jest
    przebicie. Oddalem do serwisu na gwarancje, czekam na naprawe. W tym
    samym serwisie za 40 pln przeszlifowali mi komutator, wymienili
    szczotkotrzymacz, wsadzili nowe szczotki i einhell ozyl! Chodzi jak
    noweczka i pewnie pochodzi jeszcze drugie tyle :-)

    Takze.. O ile o DeWalcie slyszalem i czytalem same pozytywy (dlatego
    sie szarpnalem na taki drozszy sprzet) to w moim wypadku einhell go
    zwyczajnie przebil...

    Co do autora -> polecam Ci tego mojego einhella. To byla krotka seria
    dlatego jest ich dosc malo, a widze ze na allegro nawet za ~400 pln
    niektorzy je wystawiaja :-) Ale kupic mozesz za 200 pln, np:

    http://allegro.pl/nowy-wiertarko-mlot-einhell-bt-rh-
    920-e-fv-vat-i1191441613.html
    http://allegro.pl/mlotowiertarka-einhell-bt-rh-920e-
    920-watt-mlot-i1214569083.html

    Polecam! Naprawde porzadny i mocny sprzet za smieszne pieniadze :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.