eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-31 13:06:20
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4d1d0731$0$2449$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Jan Werbinski napisał:

    > Z 80 litrów wody gorącej otrzymujesz MIESZAJĄC JĄ Z ZIMNĄ 150 litrów
    > ciepłej gotowej do prysznica. Wg danych statystycznych średnio na
    > prysznic zużywa się 35 litrów, co oznacza możliwość 4 pryszniców ze
    > zgromadzonego ciepła.

    Dodaj do tego wysokociśnieniową instalację wodną - wówczas na spłukanie
    talerza czy głowy idzie parę razy mniej wody - drobno rozproszony
    strumień potrafi działać cuda. Można też, zamiast uciekać w kąt kabiny
    -------------

    Miałem nieprzyjemność doświadczyć czegoś takiego w niektórych hotelach czy
    schroniskach. Nie można się po tym porządnie i szybko spłukać.

    przed prysznicem uniemożliwiającym namydlenie się zainwestować w dosyć
    proste rozwiązania typu baterii termostatycznej z dźwignią zaworu, dodać
    do tego baterie umywalkowe czy zlewozmywakowe uruchamiane pedałem (żeby
    woda się nie lała po próżnicy - nie warto oszczędzać na nieużywaniu wody
    do tego do czego jest potrzebna, warto nie wylewać niepotrzebnie) - i
    skala zapotrzebowania na wodę dalej maleje. I ciepłą i w ogóle.

    Słusznie

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/