eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    From: usrobo <u...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Date: Sat, 25 Dec 2010 11:08:15 +0100

    W dniu 2010-12-25 10:24, PioPio pisze:

    > Drogi Janku, Od dłuższego czasu przyglądam się Twoim wpisom na temat
    > nieopłacalności solarów i zastanawia mnie jedna rzecz. Dlaczego próbujesz za
    > wszelką cenę wyśmiać i zdyskredytowac wszystkich, którzy myślą inaczej niż ty.
    > Przecież nie zawsze cena jest jedynym wyznacznikiem tego co się robi. Gdyby
    > tak było wszyscy korzystalibyśmy z ognisk na środku pokoju bo tak jest
    > najtaniej a jakoś mi się wydaję, że od jakiegoś czasu już mało kto pali na
    > środku swojego mieszkania (w takim przypadku największy procent ciepła zostaje
> [...]
    mylisz i plączesz razem 2 różne sprawy
    Janek twierdzi (ja zresztą tez) ze solary sa nieopłacalne z
    ekonomicznego punktu widzenia
    a ty mieszasz to z innymi aspektami (prawdopodobnie z ekologia, modą,
    designem)

    tak wiec teza
    solary sa nieopłacalnym źródłem energii jest ciągle aktualna i trzeba to
    powtarzać zeby fałsz nie stal sie prawda

    to tak samo jak z tupolewem, jesli 1000 razy bedzie sie powtarzać ze to
    byl zamach to w końcu wszyscy stwierdza ze byl to zamach.

    michal