eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-25 12:57:32
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "PioPio" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Izolacja termiczna budyku. Zawsze jest opłacalna. Pytanie tylko po ilu cm
    > styropianu już nie jest. Trzeba liczyć.

    No tutaj to pojechałes po bandzie. Przecież wyrzucanie w błoto (sorry w
    styropian) pieniędzy jest marnotrawstwem pierwszej klasy. A poza tym dlaczego
    tylko styropian a nie wełna albo polistyren spieniony?

    > Ciepła woda. Jej posiadanie jest opłacalne dla zdrowia. Nie mylić z
    > solarami.

    Eee tam bzdury jakieś wygadujesz. Wydawanie pieniędzy na ciepłą wodę jest na
    pewno nieekonomiczne - na pewno kosztuje więcej niż jej nieposiadanie.

    > Zimna woda. Też się opłaca mieć wodociąg.

    Eee tam zaraz wodociąg. To dopiero jest nieekonomiczne. Ile strat na zaworach,
    ile wody się marnuje a to wszystko kosztuje i kto za to płaci?

    > Mam dalej wymieniać?

    Janku możesz wymieniać do jutra wszystko da się sprowadzić do absurdu. Tak jak
    i pseudonaukowe teorie, że solary są zawsze nieopłacalne ale jak i te, które
    twierdzą, że zawsze się opłaca mieć solary.
    O ile w Twoim mniemaniu solary się nie opłacają bo taniej grzeje się prądem,
    węglem czy czymkolwiek innym nie znaczy że dla każdego i zawsze jest to prawdą
    objawioną. To nie zawsze ekonomia i nie tylko ekonomia decyduje o tym co
    montujesz u siebie w domu. Na szczęście.