eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Date: Sat, 25 Dec 2010 12:58:08 +0100

    Użytkownik "PioPio" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:if4laf$9k$1@inews.gazeta.pl...

    > A co według Ciebie jest opłacalne z ekonomicznego punktu widzenia????
    > Bardzo jestem ciekaw.

    Izolacja termiczna budyku. Zawsze jest opłacalna. Pytanie tylko po ilu cm
    styropianu już nie jest. Trzeba liczyć.

    Ciepła woda. Jej posiadanie jest opłacalne dla zdrowia. Nie mylić z
    solarami.

    Zimna woda. Też się opłaca mieć wodociąg.

    Mam dalej wymieniać?

    > Co według was znaczy nieopłacalny ekonomicznie bo widzę, że nie do końca
    > rozumiecie co to określenie oznacza. Nieopłacalne ekonomicznie jest
    > jeżdżenie
    > Mercedesem bo kosztuje dużo więcej niż maluch a i pali dużo więcej. A
    > jakoś
    > kurczę widzę, że całkiem sporo Merców jeździ.

    Samochód służy do pokazania prestiżu itp. Solary również służą do tego, żeby
    się pokazać.

    Z tym że mercedes jest po prostu wygodny i przyjemny. Solary na dachu w
    żaden sposób nie zwiększają wygody.

    > Nie koledzy ja nie mieszam tylko określenie nieopłacalny ekonomicznie
    > musie
    > mieć odniesienie w stosunku do czego bo inaczej nie ma sensu. Ja nie
    > bronię
    > solarów, bo sam się bardzo poważnie zastanawiam czy w ogóle warto je
    > montować
    > ale argument, że są nieekonomiczne jest lekko mówiąc w ogóle nie trafiony
    > bo
    > akurat ten aspekt u mnie jest pod sam koniec listy za i przeciw.

    Zgadzam się. Solary służą do pokazania się na wsi. Widocznie szukasz sposobu
    na dowartościowanie się.

    > Michale, bardzo się cieszę, że sprowadzasz tą dyskusję do absurdu.
    > Wobec czego ja w podobnym tonie mogę wywnioskować, że ktoś kto montuje
    > solary
    > głosował za PO a jak ktoś grzeje prądem to na pewno głosował na PiS.
    > Absurd - być może ale można go tak samo łatwo udowodnić jak jakieś tam
    > strzały
    > w 7 sekundzie.

    Ja się pogodziłem z tym, że większość ludzi nie umie wyciągać logicznych
    wniosków, nie widzi zależności, nie potrafi połączyć między sobą różnych
    dziedzin wiedzy i wszystko jest dla nich absurdalne...
    Wesołych Świąt.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/