eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi › Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-27 11:59:52
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4d18746b$0$2424$65785112@news.neostrada.pl...

    > Daj linka do zestawu z ceną.

    Wymiennik poj. 100l Biawar z podwójną wężownicą oraz z miejscem na grzałkę
    elektryczną cena 525zł.
    Kolektor Hewalex 1200zł
    Najmniejsza pompa o mocy około 20W 150zł
    Sterownik różnicowy bez wodotrysków 97zł lub nieco droższy 137zł.
    Parę metrów rur i do tego jakieś kolanka i trójniki oraz otulina średnio
    300zł

    Nie licząc zbiornika, gdyż ty też w takiej cenie kupiłeś swój do grzania
    prądem, za pozostałe zapłacisz niecałe 1800zł.
    Naczynia wzbiorczego oraz zaworu nadciśnieniowego nie liczę wogóle gdyż na
    dzień dzisiejszy raczej zawsze się je montuje czy to przy prądzie czy innym
    sposobie grzania.

    Marek