eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsiRe: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
  • Data: 2010-12-28 12:11:24
    Temat: Re: Nieopłacalność solarów naukowo, czyli jak być snobem we wsi
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl> napisał w wiadomości
    news:4d19d076$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

    > O 23:00 mam ciekawsze zajęcia niż doglądanie ogrodu.

    Masz solary, a nie stać Cię na automatyczne nawadnianie? To maksymalnie parę
    stówek.
    Naprawdę taka u Ciebie bieda, że ręcznie podlewasz ogródek?

    > Nie można zrozumieć czegoś co zmieniasz wedle potrzeb oraz czegoś co jest
    > bzdurą.

    G12 OPŁACA SIĘ U MNIE (I W ENEI) JUŻ PRZY 30% UDZIALE II TARYFY W CAŁOŚCI
    KOSZTÓW.

    > Ale po co wspominasz o tych solarach tu i teraz?

    To jest wątek o solarach.

    > Wcześniej wyraźnie napisałeś że CO i CWU to sa u ciebie wielce znaczące a
    > teraz piszesz że CWU ma znikomy udział w kosztach.

    Ma znikomy udział w kosztach w odniesieniu do opłacalności solarów. Np
    ogrzewanie kosztuje mnie więcej, ale solary w zimie nie nadają się do
    ogrzewania domu. Ciekawe dlaczego?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/