  • Data: 2013-03-24 23:02:43
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "M." <...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-24 22:46, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości

    ubo.png

> [...]
    > trzebaby je w kosmos wystrzeliwac zanim zacznal gnic produkujac CO2 (z
    > naciskiem na produkuja). Chlop chyba sam sie zapetlil, bo to jakos na tej
    > ziemi od lat, ze tak powiem sobie mieszka i sie przerabia. Ciekawe czy
    > sciagaliby te drzewa gdyby jednak okazalo sie, ze sie pomylili i na ziemi
    > robi sie chlodniej. Oj bylo juz programow na temat ocieplenia. Jakis czas
    > temu o wulkanach na dnie oceanow, ktore to ojojoj. Pozniej, ze to jednak
    > dobrze, bo zwiazki siarki odbijaja promieniowanie sloneczne. No nic. Minie
    > pewnie jeszcze pare dekad zanim panowie sie zdecyduja.

    Klimatolodzy nie zajmują się sadzeniem drzew. Klimatolodzy nie są też od
    tego, żeby walczyć z CO2. Klimatolodzy za to są w stanie stwierdzić
    prosty fakt: jeśli będzie więcej CO2 to temperatura będzie dalej rosnąć.

    A tak a propos drzew: myślisz, że paliwa kopalne to skąd się wzięły?

    Zauważ, że ja nic nie mówię o tym, co mamy zrobić. Stwierdzam fakt:
    więcej CO2, będzie cieplej na Ziemi.

    M.