  • Data: 2013-03-28 22:32:01
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powitanko,

    > Wziąłeś malutki kawałek historii i mimo tego nie jesteś w
    > stanie pokazać żadnego modelu, którego wyniki pokrywałyby się z
    > rzeczywistością. Znaczy to, że jest to tylko bardzo naciągana teoria
    > służąca wyciagnięciu kasy. Zaprzecz temu dowodem naukowym.

    Masti, Daj spokoj, facet jest niereformowalny. Podalem mu przyklady
    dramatycznych zmian klimatu, nawet skladu atmosfery, gdy ludzi jeszcze
    nie bylo, nawet ssakow. Dowody ma pod stopami i w zasiegu wzroku, a on
    swoje. Pewnie poleci samolotem spalajacym 55 litrow na silnik na minute
    lotu... na konferencje klimatyczna;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa