  • Data: 2013-03-28 23:23:10
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:5154a705$0$26703$65785112@news.neostrada.pl...

    > Im dalej w przeszłość tym NIEPEWNOŚĆ danych jest większa. Dzisiejsze dane
    > na tym wykresie są cieniutką kreską. Ale akurat te, na bazie których
    > chciałeś wyciągać wnioski mają największą niepewność.

    Wez linijke i przyjmij gorna granice ze wspomnianych lat tysiac siedemset
    cos tam. Gdzie tu widzisz ocieplenie? Piki sa bardzo wysokie, czemu mam
    uznac, ze akurat srednia jest ta wlasciwa? I co to znaczy 100 lat badan?
    Tyle go mogla zyc moja prababka.

    > Polecam ten wykład na temat poprawnych i błędnych przewidywań
    > klimatologów. Jest to retrospekcja przez ponad 100 lat badań. Daje
    > jednocześnie poglądową wiedzę, jak to działa.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=RICBu_P8JWI
    >
    > Zdaję sobie doskonale sprawę, że ci, którzy PRZED obejrzeniem wiedzą nie
    > zadadzą sobie trudu by nie tylko zrozumieć ale nawet obejrzeć.

    I masz racje. 23.22, na filmy nie mam ochoty, moze jutro...

    Pozdro.. TK