    Date: Mon, 01 Apr 2013 20:46:20 +0200
    From: "M." <...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?

    W dniu 2013-03-31 20:01, Adam pisze:

    > Odpowiadam na pytanie z tematu... Rano wstałem, wyjrzałem przez okno i powiedziałem
    "O k**a!". Przed chwilą wyjrzałem ponownie i stwierdziłem "o ja pier**ę!". Tyle
    mojego komentarza na temat globalnego ocieplenia. Napadało 40cm śniegu w pół dnia -
    totalna masakra :D

    Jak w domu otworzysz lodówkę, to
    1. w lodówce zrobi się cieplej.
    2. obok lodówki będzie zimniej
    3. w domu będzie cieplej.

    Niestety ktoś otworzył lodówkę. Normalnie wokół Arktyki wieją wiatry,
    które utrzymują zimne powietrze na północy nie pozwalając na
    rozchodzenie się zimnego powietrza na południe. To są takie drzwi od
    lodówki. Niestety w zeszłym roku mieliśmy bardzo mało lodu w Arktyce
    (padł rekord) a to spowodowało teraz (na wiosnę) zmianę cyrkulacji.

    Dlatego też ten marzec jest rekordowy zimny (w Polsce) i rekordowy
    ciepły w Arktyce.
    http://doskonaleszare.blox.pl/2013/03/Zimny-marzec.h
    tml

    A tutaj masz obrazek całości globu