  • Data: 2013-04-21 21:57:15
    Temat: Re: No i jak tam u Was wyglada ocieplenie klimatu?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M." <...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:51738d8b$0$1216$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zgadzam się - mamy teraz łagodny trend wzrostowy.
    >
    > Nie wiem jednak, jak chcesz udowodnić dynamikę na tych wcześniejszych
    > danych, które obarczone są tak dużym błędem. Ale spróbuj. Mnie to nie
    > przekonuje.

    Po raz kolejny twierdzisz, ze "Twoj" wykres jest niepewny. Takie same inne
    pewne dane mamy z tamtego okresu. Po raz kolejny napisze, ze skoro wykres
    jest niepewny to skad wiadomo, ze teraz jest cieplej? Sam podajesz wykres
    jako dowod wplywu czlowieka i po kilku dniach go bagatelizujesz. To ja nie
    wiem o jakich pewnych danych mozemy mowic? O tych dzisiejszych z satelit?
    Przeciez to bez sensu. Nie mozna twierdzic, ze dzis jest cieplej skoro nie
    wiemy czy trzysta lat tamu nie bylo tak samo. Jezeli bylo tak samo chocby
    krotko bez wyraznej przyczyny to nie ma mowy o wplywie czlowieka.
    Piszesz, ze mam udowadniac dynamike wczesniejszego okresu, ale to nie moj
    wykres. Skoro wiecie, ze jest wzros to czekam na wyjasnienie dlaczego dzis
    nie ma tej dynamiki? To nie jest czepianie sie, tylko to byc moze obiektywna
    zmiana, ktora i tak by nastapila, tylko przyczyn jeszcze nie znamy.

    Pozdro.. TK