  • Data: 2011-11-02 17:26:47
    Temat: Re: No to mam już wodę w swojej chałupie :)
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aleksander" <f...@f...fake> napisał w wiadomości
    news:j8rsb9$g8o$1@inews.gazeta.pl...
    > Ale tu w Markach sa generalnie 2 firmy jakie mają układy
    > z wodociągiem - obie równie drogie.

    A do czego są potrzebne układy z wodociągami? Firm jest kilkadziesiąt. Fakt,
    że niektóre bardzo zmanierowane (Panie, zarobiony jestem, najwcześniej mogę
    w przyszłym roku).

    > Sam projekt 1600zł :P (że niby z uzgodnieniami, zajęcie
    > pasa ruchu i inne...) 3400zł reszta.
    >
    > Fakt, że o nic nie trzeba się matrwić, wszystko załatwiają
    > za Ciebie - żadnej wizyty w urzędzie czy wodociągach.

    Dość tanio, jeśli to wszystkie koszty.

    U mnie:
    projekt 850zł,
    opłata przyłączeniowa Urząd Gminy 2000zł,
    wodociągi (dzienniczek) 270zł,
    wykonawca (wcinka, rura, montaż, geodeta) ok.1800zł,

    czyli razem 4920zł. Przy czym formalności załatwiałem sam. Długość rury ok.
    10m.

    Pozdrawiam,
    BWP