  • Data: 2016-06-28 14:09:50
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-28 o 13:30, s...@g...com pisze:

> [...]
    mieć pretensje do ludka że nie założył że stabilny kurs sie tak mocno zmieni.

    > W druga strone też. Jakby banki go musiały kupować to by zdrożało szybciej i mniej
    ludzi by sie na ten problem załapało.

    Mysle, ze rzecz jest w tym, ze banki nie dzilily sie zyskiem z kredytu.
    Nie bylo zadnego pozczania franca przez banki. A kiedy zdrozal to o tyle
    bank zarobil wiecej.

    > Tyle że banki jako instytucje dobrze wiedziały że tak się kurs zmieni. I to jest
    > własnie to szubrawstwo.

    Tego nie mozemy byc pewni. Mysle wrecz, ze nie wiedzialy.

    Pozdro.. TK