  • Data: 2016-06-28 16:45:44
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-28 o 14:45, Pete pisze:

    > A wyciąłeś cytaty, bo.. ???

    Bo optymistycznie przyjalem, ze cos jest oczywiste jak rozmawia sie o
    oczywistym kredycie.
    Myslisz, ze nie mam co robic i tak sobie bredze po bimbrze w kazdym
    poscie co innego?

    > Przypomnę:

    > Sam zacząłeś pytać skąd taka anomalia, że zdolność w CHF jest a w PLN
    > nie ma.

    Bo to jest dosc ciekawe, ze bank w ogole nie przejmuje sie ryzykiem
    kursu, tylko daje kredyt po kursie dnia. Nie mam pojecia jak bankowi do
    tak ryzykownego kredytu wystarczyla sama zdolnosc kredytowa.

    Pozdro.. TK