  • Data: 2016-06-28 22:03:10
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2016 o 20:44 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Tzn. co zrobil niezgodnego z umowa, ktora z nim zawarles?
    > Konkretnie... Co bank zrobil, ze zmienily Ci sie warunki / rata?
    > pozdr.

    Wykorzystał moją nieznajomość prawa bankowego i dał mi do podpisu umowę
    niezgodną z przepisami prawa bankowego i kodeksu cywilnego (według
    Rzecznika Finansowego). Czyli Bank złapał jelenia i go wydoił na max'a.
    Gdybym brał ten kredyt u ruskiej mafii - słowa bym nie powiedział. Ale
    brałem w Banku - Instytucji Zaufania Publicznego.
    Co by się stało z Twoim biznesem, gdyby Rzecznik Praw Obywatelskich,
    Rzecznik Finansowy orzekli, że umowy, które zawierasz z klientami są
    niezgodne z prawem?
    Klienci po miesiącu puścili by Cię z torbami.
    Banków to nie dotyczy - pojedynczy człowiek nic im nie zrobi.

    TG