  • Data: 2016-06-28 22:29:41
    Temat: Re: No to znowu 30 tysięcy więcej kredytu...
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .06.2016 o 22:06 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Mialo byc konkretnie. Na czym Cie wydoil? Ile PLN straciles?
    > Moim zdaniem 0 pln, a czepiasz sie szczegolow zeby dostac pomoc
    > finansowa:)
    > pozdr.

    Nic nie straciłem, nie chcę też żadnej pomocy.
    Wkurza mnie, że wszystko wokół zniża się do poziomu rynsztoka.
    Przedłużam w tym samym telekomie (od 15 lat) umowę na kolejny rok i muszę
    po miesiącu dzwonić do Bok'u i wyłączać jakieś badziewne usługi (halo
    granie itp), których nie zamawiałem a które po okresie promocji (1
    miesiąc) mam za jedyne 2 PLN. Tak, wiem wiem, było to opisane na 69
    stronie w 15 załączniku na stronie Internetowej Orange. Mogłem przecież
    sobie doczytać.

    Jak rozumiem dla Ciebie sytuacja w której Bank lub jeszcze lepiej Urząd
    Państwowy daje Ci do podpisu umowę niezgodną z prawem jest OK? - możesz
    przecież jej nie podpisać...
    Czy jak idziesz do Notariusza podpisywać umowę idziesz ze swoim
    Notariuszem, żeby sprawdzić czy tamten nie przygotował jakiegoś gniota?

    TG