    From: Maverick <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Nowa pralka
    Date: Thu, 23 Jul 2009 15:08:46 +0200

    Misiek pisze:

    > Użytkownik "Maverick" <k...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:h49kg0$rge$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > No tu sie czesciowo zgodze (choc takie dzialanie jest bardzo
    > niekorzystne dla klienta indywidualnego)

    Ustawa jest lepsza od rekojmy - wiec jest to lepsze rozwiazanie.

    > W ktorym miejscu jest napisane ze to SPRZEDAJACY decyduje?
    > bo ja jakos czegos takiego nie widze...

    O to wlasnie po czesci chodzi - nie jest napisane ze sprzedajacy musi
    sie zastosowac do tego co chce kupujacy.

    ory=321

    > KUPUJACY i jego zadania

    Nie tylko - jest np o nadmiernym koszcie naprawy czy wymiany (kupiles np
    samochod, kosztowal 50k, potem podrozaly takie auta i nowy kosztuje juz
    80k - a wiec np wymiana na nowy jest nieoplacalna i sposobem rozwiazania
    bedzie np zwrot kasy lub naprawa - a nie wymiana na nowy):

    chyba że naprawa albo wy- miana są
    niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów.

    > Znowu kupujacy

    > Ponownie nma korzysc kupujacego ( i zgodnie z JEGO zadaniami)

    tylko jesli nie masz odpowiedzi po 14 dniach. Jesli masz odpowiedz
    odmowna ew propozycje innego rozwiazania problemu - to ustep ten nie ma
    zastosowania.

    > Znowu o kupujacym..
    > Gdzie jest napisane ze od "widzimisie" sprzedawcy zalezy jaka forme on
    > wybierze????

    A gdzie jest napisane ze sprzedajacy MUSI wykonac wole kupujacego? Ma
    doprowadzic przedmiot tranzakcji do sprawnosci.

    --
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl