  • Data: 2009-07-23 15:09:01
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    waruga_e pisze:

    > Najbardziej mi się podoba opcja koszule business ;) co to za cudo?

    Może to jakiś program oszczędzający kołnierzyki? Nie wiem, szczerze
    mówiąc. Jak ją jutro przywiozą, to poczytam instrukcję. Tak na
    marginesie - obsługa w sklepach ze sprzętem AGD jest słabiej
    zorientowana w towarze, niż ja po godzinnym tam pobycie.

    > Za to funkcja 15 minut, fajna sprawa, ja mam najkrótszą 35 minut.

    Też się z niej cieszę. Dobra sprawa na odświeżanie raz założonych
    bluzeczek na przykład.

    Ewa