  • Data: 2009-07-24 03:31:02
    Temat: Re: Nowa pralka
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gpxvfkffg60r$.6ujn5hvjedon$.dlg@40tude.net...

    > Wieszam pranie w suszarni (zabudowana oknami wokół i po sufit duuuuża
    > loggia z systemem podwieszanych suszarek prętowych i suszarek stojących) i
    > niech sobie wisi, choćby i do wiosny, póki nie wyschnie ;-)

    Nie pobierał (Whirpool) aż tak dużo wody, ale "wizytanci" popsuli
    Marudzie. Też suszyła ewakuacyjnie, mała dmuchawa i grzałka, drugi
    prądożerny podzespół (pierwszy - grzałka wody).
    Ogólnie opłacało się. Doskonała rzecz przy gościach, dzieciach i wnukach.
    Przyjeżdżając nie zabierają ze sobą całej szafy - przyspieszona rotacja
    odzieży bardzo szybko weryfikuje takie opinie jak Twoja.
    Chyba, że skarpetki czy rajstopy wolisz suszyć suszarką do włosów.
    W końcu niwe musi się suszyć w pralkosuszarce nagminnie - ja musiałem -
    dawniej miałem możliwość (w zimie) wieszać w łaźni szkolnej - dyrektoriat
    wypchnął mnie stamtąd pod pretekstem urządzenia w niej kapciory dla
    sprzątaczek i robola. Ogólnie powstała tam palarnia kiepów...
    Maruda na suszenie miała taki sam podgląd rzeczywistości (wszystkie
    takie same) jak Ty. Nawet w zimie latała z praniem na dwór. Dała sobie
    spokój, gdyż chciała dosuszać w pralce, ale każdy program suszenia zaczynał
    się od zmoczenia prania - takie dodatkowe płukanie.
    Ogólnie to rzeźbienie w GWnie jest. Posłuchaj mnie i stwórz sobie tę
    linię technologiczną, w końcu jest ona aby ułatwić życie ujmując pracy. Na
    dodatek można przeskoczyć poszczególne operacje, np. w prasowalnicy
    błyskawicznie wyprasować (z parowaniem) pościel wysuszoną na sznurkach.
    I mieć dodatkowy czas na pieszczoty męża...