eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-07 10:33:44
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50ea7c0f$0$1230$65785112@news.neostrada.pl...

    > Tyle że po Gierku jest co sprzedawać przez 22 lata.

    To prawda i stanowilo spora czesc przychodow budzetowych. Nie zapominajmy
    jednak, ze sprzedaje sie cos co nie zrobilo sie samo, bo jednak te kredyty
    trzeba bylo splacic, lub starac sie o umozenie. Wiec nie jest tak, ze
    sprzedaje sie to co jasnie Gierek nam ofiarowal.

    > Owszem paranoja, ale nie monopol państwowy lecz sprywatyzowane oddzielne
    > spółki i dlatego tym bardziej idiotyczne, bo jakim prawem mam fundować
    > prywacie warsztat pracy?

    Sprywatyzowano stosunkowo niedawno i tez watpie zeby kilka firm widzialo
    jakis interes w konkurowaniu ze soba.

    > Maniek. Weź jeszcze raz przeczytaj co napisałem. Piszę o tym że Gierek
    > miał inne priorytety.

    No ale twierdzisz, ze nie zrobiono nic podpierajac sie zlikwidowanymi
    torami. Owszem rozwijano kolej bo takie byly czasy. Teraz buduje sie
    autostrady bo takie sa czasy. Czego nie zrozumialem?

    > Wszyscy się przyczepili do tych autostrad a nie widzą że wtedy kolej była
    > rozbudowana bo aut mało kto miał.

    I wez mi wytlumacz przy okazji, jak w kraju tranzytowym do tego z tak
    kiepskimi drogami, kolej moze tak kiepsko stac?

    > Dzisiaj aut jest więcej, więc stawia się na transport drogowy i wyrywa
    > nierentowne tory.
    > Swoją szosą idiotą jest ten kto postawił na transport drogowy jeśli chodzi
    > o transport towarów. Same szkody z tego.

    To inna sprawa, ale transport kolejowy nie jest dla kazdego.

    Pozdro.. TK