eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
  • Data: 2021-05-18 00:49:41
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 17 maja 2021 o 23:17:28 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Sun, 16 May 2021 10:20:26 -0700 (PDT), w
    > <1...@g...com>, Zenek Kapelinder

    że program PiSu zostanie wprowadzony. Nic od ciebie nie zależy. Nawet jak byś dwa
    razy w wyborach zagłosował na swoich idoli to PiS wymiótł konkurencję do śmietnika.

    > Niech jeszcze wpiszą w tym program, że każdemu się należy.
    > Szansa na realizacją pozostanie taka sama - czyli żadna.
    Twoja odpowiedź nie ma nic wspólnego ani z tematem ani z tym co napisałem. Spokojnie
    mogłeś napisać że masz niebieskie skarpetki. Przypomnę że twórca tematu chciał
    podyskutować o tym czy wprowadzenie rządowego programu budowy niedrogich domów
    wpłynie na ceny nieruchomości. Uważam że wpłynie i to bardzo. Jeśli miałbym rację to
    wszyscy którzy mają już domy strasznie dostaną po dupie. Zyskają jedynie rolnicy w
    okolicach miast. Ich ziemia zdrożeje bo będą ją sprzedawali na działki. Ale za bardzo
    nie zdrożeje, trochę zdrożeje. Wiem że temat nie jest wygodny dla tych co już mają
    domy i mieszkania. Ktoś zbudował dom. Kosztował go z działką 350 tysięcy. Przez
    moment miał dobre samopoczucie bo uważał że warty jest 600 tysięcy. I nagle niedobry
    prezes jednym posunięciem przecenił mu dom na 300 tysięcy. Tym co budują domy z
    mieszkaniami na sprzedaż też mocno nie w kapelusik. Tylko idiota kupi piecdziesiecio
    metrowe mieszkanie za 400 tysięcy jeśli za mniej będzie miał więcej metrów na swojej
    działce. Ci co mają kredyty na domy czy mieszkania też będą w czarnej dupie. Zrobi
    się to co się stało w USA. Spadły ceny nieruchomosci. Ludzie płacili raty w takiej
    wysokości jak były droższe. Banki wystąpiły o dodatkowe zabezpieczenia bo tanie
    nieruchomości nie zabezpieczały ich interesów. Spowodowało to masowe ogłaszanie
    upadłości konsumenckich żeby chociaż ochłapy wyrwać i nie być udupionym do końca
    życia niespłaconymi kredytami. Oczywiście masz prawo do innego zdania. Możesz tutaj
    je przedstawić a nie pisać że masz niebieskie skarpetki.